İdari Personel Şube Müdürlüğü

GÖREV ve SORUMLULUKLARI:

* İdari kadro cetvellerinin sağlıklı bir biçimde tutulması,
* Her yıl, kadro iptal-ihdas, dolu-boş, derece ve unvan değişikliği, açıktan atama kullanım izni ile ilgili işlemlerin yapılması,
* Açıktan veya naklen atama işlemlerinin yapılması,
* Naklen atanacak idari personel için kurumlarından muvafakat istenmesi, 
* Açıktan, yeniden veya naklen ataması yapılarak göreve başlayan idari personelin bilgi girişlerinin yapılması,
* 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendika Kanunu uyarınca Mayıs ve Kasım aylarında sendikalara üye personel durumunun Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Yükseköğretim Kurulu’na bildirilmesi,
* Askere sevk, tehir ve askerlik sonrası işe başlama işlemlerinin yapılması, 
* 657 sayılı Kanun ve 2547 sayılı Kanunun 13/b maddesine tabi görevlendirmelerin yapılması, 
* Personel terfi işlemlerinin düzenli olarak yürütülmesi,
* Her mali yıl başında yan ödeme cetvellerinin hazırlanarak Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ve birimlere gönderilmesi,
* İdari personelin işe başlama, görev değişikliği, kadro ve görev yeri değişiklikleri v.b. bilgilerin düzenli olarak kaydedilmesi,
* İdari personelin “hususi ve hizmet pasaport” işlemlerinin yapılması, 
* İdari personelin askerlik borçlanma işlemlerinin yapılması, 
* İdari personelin Sosyal Güvenlik Kuruluşlarında geçen hizmetlerinin Emekli Sandığı Hizmetleriyle birleştirilmesi,
* İdari personelin ücretsiz izin işlemlerinin yapılması ve bu sürelerinin fiili hizmetten sayılması işlemlerinin yapılması,
* Görevde Yükselme ve Unvan değişikliği sınavlarının yapılması,
* İdari personele ait personel kimlik kartların düzenlenmesi ve teslim edilmesi,

* İdari personelin öğrenim değerlendirmesi işlemlerinin yapılması,

* Amirlerinin vereceği benzer nitelikli görevlerin yerine getirilmesi,