KAYIT TARİHLERİ
Yüz yüze kayıt işlemleri 01 - 04 Kasım 2022 tarihleri arasında yapılacaktır. Elektronik kayıtlar ise 01 – 02 Kasım 2022 tarihleri arasında E-Devlet üzerinden (www.turkiye.gov.tr) yapılabilecektir. Kayıt için adayların, süresi içinde başvurmaları gerekmektedir.
KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
1- Adayın mezun olduğu okuldan aldığı diplomasının aslı ya da geçici mezuniyet belgesi,
2- ÖSYM sınav sonuç belgesinin bilgisayar çıktısı,
3- Askerlik Belgesi, (Erkek adaylardan terhis ve tecil belgesi)
4- Nüfus cüzdanı ve 1 adet fotokopisi.
Not: E-Devlet üzerinden elektronik olarak yapılan kayıtlarda öğrencilerden kayıt belgesi alınmayacaktır.
KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR
1- Yüz yüze kayıtta adayların kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
2- Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez. Ancak aslının getirilmesi suretiyle üniversite tarafından onaylı örneği kabul edilir.
3- Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
4- Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
5- Gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemler yapılır.
KAYIT YERİ
Mimar Sinan Yerleşkesi / Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Mimar Sinan Yerleşkesi, B Blok Öğrenci Merkezi - Mimar Sinan Mahallesi Mimar Sinan Bulvarı Eflak Caddesi No:177 16310 Yıldırım/BURSA