1. Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlar.
2. Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapar; bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlar.
3. Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını üniversiteye bağlı birimlere iletir.
4. Üniversite idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında rektöre öneride bulunur.
5. Basın ve halkla ilişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlar.
6. Rektörlüğün yazışmalarını yürütür.
7. Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenler.
8. Kalite standartlarını korur ve kalite yönetimi stratejilerini belirler.
9. Kalite politikasını uygular ve sistemlerin kalitesini sürekli iyileştirir.
10. Rektör tarafından verilecek benzeri görevleri yapar.
1. Genel Sekreter olmadığı zamanlarda vekaletle genel sekreterin görevlerini yerine getirir.
2. Harcama yetkilisi olarak Genel Sekreter ve Rektörlük bütçelerinin hazırlanması, etkin, verimli ve ekonomik kullanılmasını sağlar.
3. Evrak kayıt ofisi tarafından kayda alınan evrakların Üniversite içerisinde ilgili birimlere sevkini sağlar.
4. Genel Sekreter tarafından verilecek benzeri görevleri yapar.
1. Satın alma işlemlerini usulüne uygun bir şekilde yapar.
2. Yapılan satın almanın bütçe takip sistemine girişinin yapılmasını sağlar.
3. Doğrudan Temin yolu ile yapılan 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22. Maddesinde belirtilen tüm bentlerine göre yapacakları alımları takip eden ayın onuncu gününe kadar “Doğrudan Temin Formu” doldurularak Kamu İhale Kurumunun Elektronik Kamu Alımları Platformu (EKAP-https://ekap.kik.gov.tr) üzerinden kayıt altına alır.
4. Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünce yayınlanan genelgelerin takibini yapar.
5. Genel Sekreterlik, Rektörlük Özel Kalem bütçe hazırlıklarını yapar ve mali durum beklenti raporunu hazırlar.
6. Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Bursa / Doğu Koordinatörlüğü işlemlerini yapar.
7. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcılarının telefon ve randevularını düzenler, program takibini yapar.
2. Üniversite Yönetim Kurulu ve Senato Toplantılarının gündemlerinin oluşturulması, BYS sistemine girilmesi ve alınan kararların yazılıp sisteme işlenmesini yapar.
3. Üniversite Yönetim Kurulu ve Senato Toplantılarının tüm organizasyonun oluşturulması, Toplantı salonlarının hazırlanması, isimliklerin düzenlenmesi ve programın yer ve zaman belirlenmesi sürecini takip eder.
4. Üniversite Yönetim Kurulu ve Senato Toplantılarında alınan kararların E-BYS sistemi üzerinden imzaya sunulması ve dağıtılması işlemlerini yapar.
5. Genel Sekreterin başkanlığında aylık olarak düzenlenen İdari Koordinasyon Toplantıların oluşturulması, organizasyon ve kararların yazımı ve dağıtımı süreci ile ilgilenir.
6. Daire başkanlıklarının aylık toplantı tutanaklarının takibi ve arşivlenmesini yapar.
7. Genel Sekreterin İdari Birimler ile yaptığı tüm toplantıların tutanaklarının oluşturulması ve arşivlenmesini yapar.
8. Genel Sekreterlik tarafından sağlanan Zoom Programı giriş şifrelerinin ilgili birimlerle paylaşılması ve bir tablo üzerinden programların kullanım çizelgesinin takibini yapar.
9. WP Business, TO-DO, Google Drive vb. programlar üzerinden Genel Sekreter tarafından verilen görevleri yerine getirip düzenli olarak takip eder.
10. gensek@btu.edu.tr resmi mail adresinin günlük olarak girişini sağlayarak gelen mailleri cevaplanması ve ilgili birimlere dağıtılmasını sağlar.
11. Genel Sekreterin Yıllık İzin ve Görevlendirme süreçlerinin takip edilmesi vekalet vb işlemlerin yerine getirilmesi ve bilgilendirilmesini yapar.
12. Genel Sekreterin katılacağı Toplantı, Davet, Seminer, Eğitim vb. programların takibini, duyurusunu ve bilgilendirmesini yapar.
13. Üniversite Disiplin Kurulu oluşturulması, gündem ve kararlarının BYS sistemine girilmesi ve alınan kararların E-BYS sisteminden imzaya sunulması işlemlerini gerçekleştirir.
14. Genel Sekreterlik makamı sınırları içerisinde oluşan her türlü aksaklık, arıza ve sorunun giderilmesi için İŞ-TALEP sisteminden kayıt oluşturur.
15. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcılarının ihtiyaç halinde ZOOM Programı açma, Zoom Toplantısı Organize etme ve Toplantı sürecinin tamamlanmasını sağlar.
16. Genel Sekreterlik Birimi üzerinden Üniversiteye yapılacak olan duyuruları mail ya da E-BYS üzerinden gerçekleştirir.
17. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcılarına gelen tüm imzaları, imza süreci tamamlanana kadar takibini ve bilgilendirmesini yapar.
18. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. Taşınır Kayıt Yetkilisi (KBS) olarak gereken iş ve işlemleri yapar.
2. Ambar kaydı tutar, malzemelerin giriş, çıkış ve kontrol işlemlerini yapar, Taşınır İşlem Fişi keser.
3. Yılsonu taşınır işlemlerini eksiksiz yerine getirir.
4. Tüm ofislerin taşınırlarının güvenliğini sağlar ve düzenli olarak kontrol eder.
5. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ayda bir “Tüketim Malzemeleri Çıkış Raporu” gönderir.
6. Taşınır istek yetkilisinin talep ettiği malzemeleri karşılar.
7. Genel Sekreterlik ve Rektörlük birimlerindeki akademik ve idari personelin kullanımında olan tüm demirbaş grubunun zimmet işlemlerinin takibini yapar.
8. Rektörlük ve Genel Sekreterlik birimlerinin tadilat-tamirat çalışmaları ile ilgili Yapı İşleri Daire Başkanlığına iş-talep sistemi üzerinden istek oluşturur.
9. Bilişim envanter sistemi üzerindeki bilgileri güncel tutar, kontrollerini düzenli olarak yapar, varsa eksiklikleri giderir.
10. Rektörlük ve Genel Sekreterlik birimlerinin bütçe hazırlıklarını tahakkuk birimi ile birlikte gerçekleştirir.
11. Kanun, kanun hükmünde kararname, yönetmelik, yönerge, tüzük, genelge vb. takibini yapar.
12. Hizmet alanına ait tüm yazılı belgelerin tasnifi, dosyalanması, yılsonu itibariyle arşiv oluşturulması ve arşive kaldırılması işlemlerini gerçekleştirir.
13. Rektörlük ve Genel Sekreterlik birimlerinin faaliyet raporları ile ilgili görev alanına giren iş ve işlemleri gerçekleştirir ve faaliyet raporu hazırlama sürecinde aktif rol alır.
14. Rektörlük ve Genel Sekreterlik birim faaliyetlerinin aksamaması için gerekli çalışmaları yapar, ilgili önlemleri alır, çalışmayan, arızalı ya da eksik olan tüm büro malzemelerini tespit ederek sorunların kısa zamanda giderilmesini sağlar.
15. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. Satın almanın tüm işlemlerini (doğrudan temin vb.) usulüne uygun bir şekilde yapar.
2. Yapılan satın almanın bütçe takip sistemine girişinin yapılmasını sağlar,
3. Ek ödenek, ödenek aktarımı, revize ile ilgili yazışmalarını yapar,
4. Doğrudan Temin yolu ile yapılan 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22. Maddesinde belirtilen tüm bentlerine göre yapacakları alımları takip eden ayın onuncu gününe kadar “Doğrudan Temin Formu” doldurularak Kamu İhale Kurumunun Elektronik Kamu Alımları Platformu (EKAP-https://ekap.kik.gov.tr) üzerinden kayıt altına alır.
5. Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünce yayınlanan genelgelerin takibini yapar.
6. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. Telefon, faks ve e-mail taleplerinin Bilgi İşlem Daire Başkanlığına ulaştırılması için gerekli yazışmaları yapar,
2. Yurt içi ve yurt dışı yolluklu - yevmiyeli veya yolluksuz - yevmiyesiz görevlendirilme yazışmalarını yapar,
3. Rektörlük Özel Kalem ve Genel Sekreterlik Özel Kalem bütçelerinin Yolluk Ödemelerini yapar,
4. Genel Sekreterlik - Rektörlük birimlerinin kurumsal gelişim planı süreçlerini yürütmek, iç kontrol ve faaliyet raporlarını hazırlar,
5. Protokol dosyalarının kaydını, takibini ve yayınını sağlar,
6. Kurum içi ve kurum dışı yazışmalar yapar,
7. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. İdari ve akademik personelin maaşlarının tanzimini ve SGK işlemlerini yapar.
2. Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünce yayınlanan genelgelerin takibini yapar,
3. Ek ders ödemelerini yapar ve ücret ödemeleri yapılırken personelin eğitim-öğretim süresi içerisinde mazeret izni, sağlık raporu gibi hususlarına dikkat eder,
4. Kanun, kanun hükmünde kararname, yönetmelik, yönerge, tüzük, genelge vb. takibini yapar.
5. Hizmet alanına ait tüm yazılı belgelerin tasnifi, dosyalanması, yılsonu itibariyle arşiv oluşturulması ve gerektiğinde birim arşiv sorumlusuna teslim edilmesi işlemlerini gerçekleştirir.
6. Genel Sekreterlik sürekli işçi personelinin aylık puantajlarını hazırlar, sözleşmeli personel aylık fazla mesai izin işlemlerini takip eder,
7. BTÜ İMER ve KVKK kurullarının işlemlerini yürütür,
8. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. Üniversitemize gelen evrak, giden evrak kayıt ve takip işlemlerini yapar,
2. CİMER’den gelen başvuruları ilgili birimlere sevk eder,
3. PTT KEP sistemi üzerinden gelen evrakların ilgili birimlere sevkini yapar,
4. Kurum içi ve kurum dışı yazışmalar yapar.
5. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.
1. Kurum içi ve kurum dışı resmi evrak ve posta dağıtımı işlemlerini yerine getirir.
2. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcıları tarafından verilen görevleri yerine getirir.