E-imza

e-İmza Alındıktan Sonra Yapılması Gerekenler Nelerdir?

e-İmzanız tarafınıza ulaştıktan sonra yapılması gereken işlemlere buradan erişilebilir.

e-İmza Başvurusunda İzlenecek Adımlar Nelerdir?

e-İmza alım süreci, ilgili kişi veya birim tarafından iş talep sisteminde “EBYS-Teknik Destek” alanı seçilerek başlar. Dr. Öğr. Üyesi, Doçent, Profesör ve yönetici personel için talepler; kişi adı ve soyadı, TC. kimlik numarası, unvan ve çalışılan birim/bölüm bilgileri belirtilerek yapılmalıdır. Gerekli görüldüğü durumlarda herhangi bir personele de e-İmza alımı yapılmaktadır. Buna ek olarak Araştırma görevlisi veya Öğretim Görevlisi kadrosunda olup projelerde görev alan personel için, bağlı bulundukları bölüm tarafından Bilgi İşlem Daire Başkanlığına yazılacak resmi talep yazısı neticesinde e-imza alımı yapılmaktadır.

e-İmza Şifresi Unutulduğunda Yapılacak İşlemler Nelerdir?

e-İmza şifresinin unutulması durumunda buradaki adımlar izlenerek yeni şifre alınabilir.

e-İmza USB Kart Okuyucusunun Kayıp Olması Durumunda Yapılacak İşlemler Nelerdir?

Bireysel ödemeli kart okuyucu cihaz talepleri ilgili işlemlere buradan erişilebilir. Ödemenin yapılması durumunda kart okuyucu cihazı iş adresine gönderilecektir.